Loader

Az ajánlat mentése folyamatban van!
Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne navigáljon el!
A művelet végén automatikusan átirányítjuk!

EU

Fizetés és szállítás

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Rendelés módosítása, törlése

A megrendelés adatait, a kosár tartalmát még a megrendelés véglegesítse előtt módosíthatja a vásárló. A rendelés elküldése előtt módosítható a kosár tartalma, a szállítási és fizetési módok, vásárló adatai is, ehhez a megfelelő elnevezésű sorra kell kattintani a megrendelőlapon.

A kosár tartalmánál a mennyiség módosításához a mennyiség mezőben kell átírni a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve a sor végén található piros ikonnal törölheti a terméket a listából.

A megrendelés rögzítését követően is lehetősége van vásárlóinknak a rendelés adatainak módosítására, ebben az esetben kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérését küldje el az info@emadura.hu email címre.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az automatikus visszaigazolás nem minősül ajánlattételnek, kérjük várd meg kollégánk telefonos vagy írásos visszaigazolását!

A termékek ára tartalmazza a 27% áfát!

Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.

A szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Madura és Madura Épületgépészeti Kft. 

Székhelye: 1052 Budapest, Váci utca 8.

Elektronikus levelezési cím: info@emadura.hu

Adószám: 11242305-2-41

Telefonszám: 06 70 365 2637 

A szolgáltató tevékenységét nyilvántartásba jegyezte: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási szám: 01-09-405914

Futárszolgálat: a Vásárló választása szerint az áru kiszállítására igénybe vett futárszolgálat, aki gazdaságilag elkülönül a Szolgáltatótól és ezen tevékenységért vállalkozási díj illeti meg a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint.

A webáruház használata, árurendelés

A www.emadura.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek közötti szerződés "Megrendelése leadása" ikonra való kattintással, a megrendelés megerősítésével jön létre. A Felek között az így, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató a szerződést iktatja, és annak létrejöttét a felhasználó törlési kérelméig őrzi. Az áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdések merülne fel, a Szolgáltató biztosítja a feltett kérdések megválaszolását. A Vásárló a webáruházban minden terméknél megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget, amelyet a "kosárba teszem" ikonra kattintással tudja saját vásárló kosarába helyezni. A webáruház felületén lévő "kosár tartalma" feliratú ablakban ellenőrizhető a megrendelésre váró termékek felsorolása. A megrendelni kívánt termékeket miután a Vásárló összegyűjtötte a "kosár tartalma" ablakban található "tovább a kosárhoz" ikonra kattintva nyílik meg a megrendelés link. A Vásárló a megnyílt oldalon tudja megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, áru átvétel módját és a fizetési módot. Az adatok és feltételek megadását követően a Vásárló a "Megrendelése leadása" ikonra kattintva aktiválja a megrendelését, amely megrendelést egy automatikus e-mailben igazol vissza a Szolgáltató a Vásárlónak. A Szolgáltató a hibásan (pl.: adatbeviteli hiba) vagy nem megfelelően megküldött megrendelésért felelősséget nem vállal. Érvényes és a Megrendelőre nézve kötelező érvényű és erejű megrendelésnek minősül, amelyen a Megrendelő neve és bármely képviselőjének, alkalmazottjának aláírása szerepel. Ebben a körben az elektronikus levelet is iratnak kell tekinteni. Megrendelését a Vásárló következmények nélkül jogosult lemondani az info@emadura.hu hu e-mail címen.

Fizetési információk:

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Előreutalás: Kérjük várja meg, míg kollégánk előlegbekérőt küld Önnek emailben! A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően előlegbekérőt állít ki és ezt megküldi a Vevőnek e-mailben, amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. Az előlegbekérőn meghatározott ellenérték meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltat köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van. Ezt követően az összegről kiállított számlát a kiszállítandó termék csomagjával együtt küldjük meg.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-27168686

Bankkártyás fizetés: a rendelés leadásakor, a bankkártyája adatait megadva fizeti ki a vásáró a csomag ellenértékét.

Elfogadom, hogy a ForWeb Shop Kft. (cím) által a www.forwebshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Árak

A webáruház az árakat nettó és bruttó formában tünteti fel. A weboldalról megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítást a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jár el a Szolgáltató, de ezekért felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A változások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek.

 

Házhoz szállítás feltételei és díjai

A megrendelt árut a megrendelést követő 2-4 napon belül 8 és 17 óra között a Szolgáltató a megrendelésben meghatározott címre szállítja le saját szállító eszközzel vagy futárszolgálat igénybevételével (továbbiakban együttesen: szállító). Ettől eltérő esetben a szállítás pontos idejét a Szállító a Vásárlóval egyezteti. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra. A Webáruházban rendelhető termékek közül nem minden árut tart a Szolgáltató raktáron, ezért ezen áruk esetében a megrendelés aktiválása után minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk a szállítás várható időpontját.

Szállítási díjak

Szállítás díjak belföldre:

(GLS) - Házhozszállítás, Kiszállitás 1-3 napon belül.

Csomagsúly                              Fuvardíj / csomag ( Ft) 
0,1 - 5 kg                                           2 390 Ft
5,1 - 10 kg                                         2 990 Ft
10,1 - 15kg                                        3 590 Ft
15,1 - 20 kg                                       3 790 Ft
20,1 - 25 kg                                       4 490 Ft
25,1 - 30 kg                                       7 490 Ft
30,1 - 40 kg                                       9 990 Ft
40,1 - 60 kg                                       14 990 Ft
60,1 - 90 kg                                       17 990 Ft
90,1 - 120 kg                                       22 990 Ft
120,1 - 180 kg                                       26 770 Ft
180,1 - 200 kg                                       29 990 Ft

200,1 - 500 kg                                       32 490 Ft

                                 

GLS értéknövelő szolgáltatások:

Utánvét összege                             Díja
20 000 Ft-ig                                 +300 Ft
50 000 Ft-ig                                 +400 Ft
100 000 Ft-ig                               +500 Ft
150 000 Ft-ig                               +600 Ft
499 999 Ft-ig                 A megrendelés értékének 1%-a

Törékeny felár vagy extra csomagolást igénylő termék felára:
Vételár 20.000 Ft alatt:                 +590 Ft
Vételár 20.000 Ft fölött                 +990 Ft

 

Biztosított termékek                                 Díja
50.000  – 100.000 Ft (értékű árura)  = 2.794 Ft
100.001 – 200.000 Ft (értékű árura) = 4.191 Ft 
200.001 – 350.000 Ft (értékű árura) = 5.588 Ft
350.001 – 500.000 Ft (értékű árura) = 6.985 Ft

Biztosított termékek: Nagy értékű termékek biztosítására szükséges.

 

Személyes átvétel

Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni, de csak cégünk által előzetesen telefonon visszaigazolt módon és időpontban!

Személyes átvétel esetén bruttó 300 forint kényelmi díjat számítunk fel.

Kényelmi díj meghatározása:
Rendszerünk „személyes ávétel” módú rendelés esetén 300Ft kényelmi díjat számol föl a rendelés végösszege kalkulálásakor.

Biztosítjuk, hogy webáruházas rendelés esetén a személyes átvételkor nem kell vásárlói sorban várakoznia, kiemelt web-vásárlói figyelmet biztosítunk.

Fontos, hogy a termék átvehetőségéről kollégánk értesíteni fogja, ezt mindenképp várja meg mielőtt üzletünkbe fárad.

 

Szállítási díjszabás

A kiszállítási díja (súly és össz érték alapján kalkulálva) bruttó xxx Ft. Ezen szállítások esetén a webáruház munkatársai a megrendelést követően egyeztetik a szállítási feltételeket a Vásárlóval. A szállítási díjak változásának jogát a Szolgáltató fenntartja, de köteles ezen díjváltozásokról a weboldalán tájékoztatást adni a Vásárló számára.

Az esetleges szállítási késedelemből vagy a megrendelés meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Szállítással kapcsolatos reklamációk

Amennyiben a Vásárló az átadás átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Szolgáltatónak történő megküldésével a Vásárló köteles a Szolgáltatót tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. A megrendelés és a leszállított áru közötti eltérés esetében a Szolgáltató az árut saját költségén a megrendelésben szerepelő árura köteles kicserélni, ha az a Szolgáltatóra nem ró aránytalan mértékű terhet és a leszállított áru a megrendelt áru helyettesítésére alkalmas. Helyettesítésre alkalmas az áru, amennyiben rendelkezik mind azon tulajdonságokkal és minőséggel, mint a megrendelőben meghatározott áru és annak ára nem haladja meg a megrendelőben meghatározott áru értékét. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Szolgáltató jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.

 

Fizetési feltételek

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Készpénz: Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni. Ebben az esetben természetesen szállítási díjat nem szállítunk fel, a csomag ellenértékét készpénzben kell kifizetni.

Átutalás előre: A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően átutalásos számlát állít ki és ezt e-számla formájában megküldi a Vevőnek e-mailben , amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. A számlában meghatározott ellenérték a számlában meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltat köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van.

Árutájékoztató

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékhez - ahol ezt a jogszabályok előírják - magyar nyelvű árutájékoztatót vagy használati utasítását biztosít. Amennyiben a Vásárló esetlegesen az áruval együtt nem kapja kézhez a kötelezően biztosítandó használati utasítást vagy árutájékoztatót, akkor azt haladéktalanul és mielőtt az árut használatba venné köteles jelezni a Szolgáltató felé. Abban az esetben, ha a Vásárlónak a webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a webáruházban közölteknél több információra van szüksége, akkor jogosult a Szolgáltatóhoz fordulni az információ beszerzése végett, amelyet a Szolgáltató köteles öt (5) munkanapon részére elektronikus levél útján megadni.

Letölthető Elállási nyilatkozatért kattintson a szövegre!

Adatvédelem

A Szolgáltató a Vásárlók, vagy képviselői személyes adatainak védelmében a tőle elvárható fokozott figyelemmel és körültekintéssel jár el. A személyes adatok kezeléséről és védelméről a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatában meghatározottak szerint gondoskodik, amely szabályzat megismerése elengedhetetlen a webáruház jogszerű használatához és a regisztrációhoz.