Loader

Az ajánlat mentése folyamatban van!
Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne navigáljon el!
A művelet végén automatikusan átirányítjuk!

EU

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (2023.01.01-től érvényes verzió)

Az Általános szerződési feltételeket PDF formátumban a következő linken érheti el:ÁSZF

A szerződés alanyai
Vásárló: A webáruház vásárlójává azon személyek, vállalkozások, szervezetek képviselői válhatnak, akik a webáruház felületének alkalmazásával megrendelést aktiválnak és ezen aktiválási folyamat részeként elfogadják a Szolgáltató által előírt Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF), Adatkezelési Szabályzatban és a Fizetési Feltételekben foglaltakat.
Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.

A szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Madura és Madura Épületgépészeti Kft. 
Székhelye: 1052 Budapest, Váci utca 08.
Elektronikus levelezési cím: info@emadura.hu , rendelesek.emadura@gmail.com
Adószám: 11242305-2-41
Telefonszám: 06 70 365 2637 
A szolgáltató tevékenységét nyilvántartásba jegyezte: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartási szám: 01-09-405914

Futárszolgálat: a Vásárló választása szerint az áru kiszállítására igénybe vett futárszolgálat, aki gazdaságilag elkülönül a Szolgáltatótól és ezen tevékenységért vállalkozási díj illeti meg a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint.

 

 

Fogalmak
Áru: ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott
űrtartalommal kiszerelt vizet, gázt és villamos energiát, valamint a digitális elemeket tartalmazó árut
Digitális elemeket tartalmazó áru: ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában,
vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás
hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Funkcionalitás: a digitális elemeket tartalmazó áru, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás azon képessége,
hogy a céljának megfelelő funkciókat betöltse
1. Hatályos ettől a naptól: 2022.01.01.
Gyártó: a termék előállítója, importtermék esetén a terméket az Európai Unió területére behozó importőr, valamint
bármely olyan személy, aki vagy amely a terméken nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének
feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fel
Interoperabilitás: a digitális elemeket tartalmazó áru, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás azon
képessége, hogy együtt tudjon működni olyan hardverrel és szoftverrel, amely eltér attól, amellyel az azonos típusú
árukat, digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatásokat általában együtt használják
Kompatibilitás: a digitális elemeket tartalmazó áru, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás azon képessége,
hogy - átalakítás szükségessége nélkül - együtt tudjon működni olyan hardverrel vagy szoftverrel, amellyel az azonos
típusú árukat, digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatásokat általában együtt használják
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Tartós adathordozó: bármely olyan eszköz, amely lehetővé teszi a fogyasztó vagy a vállalkozás számára a
személyesen neki címzett adatoknak a jövőben is hozzáférhető módon és az adat céljának megfelelő ideig történő
tárolását, valamint a tárolt adatok változatlan formában történő megjelenítését
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében –
szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a
címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a
telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy
szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy
kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt
lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt áru és a digitális elemeket tartalmazó áru
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a
Polgári Törvénykönyv szerinti,
1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a
jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vételár: az áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért fizetendő ellenszolgáltatás.

 

RENDELÉS MENETE

A Vásárló a megvásárolni kívánt termék(ek) kiválasztásával, azok darabszámának megadásával, a kosárba helyezést követően, a szállítási és számlázási adatok megadásával, a szállítási mód és a fizetés módjának kiválasztásával megrendelést adhat le a "KOSÁRBA TESZEM" gomb segítségével.

 

 

"KOSÁRHOZ" megnevezésű gombra kattintva részletesen megtekinthetőek a kosárban lévő kiválasztott termékek, mennyiség és ár szerint.
Ha rendelkezik kuponkóddal itt megadhatja, vagy tovább léphet a megrendelés leadásának következő lépésére.

 

ÁTTEKINTÉS

 

A kiválasztott termékek listájának módosítására, törlésére, az adatbeviteli hibák kijavítására, vagy újabb termék hozzáadására a megrendelési folyamatos során mindvégig lehetőség van.
További termékek kiválasztása a "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombra kattintva válik lehetővé.
A megrendelés folytatásához kattintson a "KIFIZETÉS" gombra!

 

Szermélyes adatok

 

A megrendelés következő lépéséhez szüséges megadnia a képen szereplő személyes adatokat. 

 

A rendelés véglegesítése során a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és kijelenti, hogy tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után;
A megrendelés az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és a Megrendelés gombra történő kattintással válik befejezetté. Amennyiben a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül e-mailben visszaigazolja a megrendelést, létrejön az adásvételi szerződés, melynek értelmében a Vásárló a vételár kiegyenlítésére, a Szolgáltató a megrendelt termék leszállítására köteles, a Vásárló azonban a jelen szerződésben részletezettek szerint gyakorolhatja elállási jogát is.

OUTLETES TERMÉKEKRE NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELÁLLÁSI JOGOT BIZTOSÍTANI!

A beérkezett rendelésről egy automatikus visszaigazoló emailt küld a megadott címre a rendszer, mely nem minősül az ajánlat elfogadásának!
Szolgáltató ellenőrzi a raktárkészletet és a termékek árának helyességét. Ezt követően ha szükséges egyeztetni- a szolgáltató felveszi a kapcsolatot emailben vagy telefonon a megrendelővel.

 

 

A következő lépésnél ki kell választania, hogy milyen szállítási valamint fizetési módot szeretne választani.
A szállítási módról illetve a fizetési módról a "Szállítás módja és díjai"  és a "FIZETÉSI MÓDOK" bekezdésekben olvashatóak további információk.

 

Véglegesítés

 

 

Kérjük a véglegesítésnél alaposan nézze át a személyes adatokat illetve ellenőrizze a végösszeget, mert az itt megjelent adatokkal fog beérkezni az ön rendelése rendszerünkbe!
A szállítási díjat a rendszerünk súly, illetve törékeny termékek esetén extra csomagolás alapján kalkulálja a rendszerünk. Ezzel kapcsolatban további információkat a "Szállítás módja és díjai" bekezdésben talál.
Amennyiben szeretne értesülni a későbbi kedvezményeinkről, a  véglegesítésnél van lehetősége feliratkozni az automata hírlevelünkre.
A rendelés véglegesítéséhez el kell fogadnia az általános szerződési feltételeket, ezt a négyzetbe kattintva tudja elfogadni.
A "RENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintva tudja védlesítenia rendelését!

 

Sikeres rendelés

 

Ha a "RENDELÉS ELKÜLDÉSE" gomb után a fent lévő képet látja, akkor a rendelés leadása sikeresen megtörtént!

 

Eljárás hibás ár esetén

Hibás árnak minősül:
- különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszer-, vagy egyéb adminisztrációs hiba miatt megjelenő hibás ár.

 A készleten nem található termékek beszerzési ára előfordulhat, hogy a feltüntetett árhoz képest kiderül, hogy drágább.
Ezt a jelenlegi vírushelyzet miatt okozott váratlan árváltozások okozhatják, mely Vis Major-nak minősül. (Cégünkön kívűl álló okok miatt keletkezett árváltozás)

Ha hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, azt egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre.
Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat,
abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron automatikusan visszaigazolt megrendelés semmisnek,  szerződésesnek nem tekintendő.

Hibás ár esetén a megrendelést a webáruház nem fogadja el, és a terméket hibás áron nem értékesíti. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Megrendelő a hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja (1. számú visszaigazolás), ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a vállalkozó részéről. Hibás áron történő megrendelő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a webáruház munkatársa által küldött elektronikus – nem automatikus – visszaigazolás (2. számú visszaigazolás) során a webáruház munkatársa felhívja a megrendelő figyelmét a helyes árra, és felajánlja a helyes áron történő szerződéskötést. A megrendelő a hibás ár helyett a webáruház által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

A Szolgáltató a vásárlásról visszaigazolást küld, és számlát állít ki.

Amennyiben a rendelés leadását követően szeretné módosítani valamelyik megadott adatát vagy a megrendelt termékek típusát avagy mennyiségét, esetleg hozzáadni vagy törölni valamit a kosárból - kérjük mielőbb jelezze azt telefonon vagy emailben.

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „kuka piktogramot”.
A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább képet de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni.

 

 TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL

 

Webáruházunk a jelenleg érvényben lévő jogszabályokban előírtak szerint (2021.01.01-től) a tartós fogyasztási cikkekhez elektronikus e-jótállási jegyet készít.
Ezen e-jótállási jegyet a termék szállításra történő feladását követően 5 munkanapon belül a vásárló rendeléskor megadott email címére PDF formátumban megküldünk.
Amennyiben nem kapná meg az e-jótállási jegyet, kérjük ellenőrizze a SPAM / KÉRETLEN levelek mappát vagy keressen minket a megadott elérhetőségeinken és haladéktalanul újraküldjük önnek!

  • a vásárlástól (termék árának kifizetésétől), az eladási ártól függően, számított egy, kettő vagy három éven belül a kötelező jótállást.
    (10 000 - 100 000 forintig: 1 év)
    (100 000 - 250 000 forintig: 2 év)
    (250 000 forint felett: 3 év)

Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával? Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet; alapján jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot számlát vagy nyugtát a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A kötelező jótállás alá eső termékcsoportok (általános tájékozató)

1. Háztartási készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény, villanytűzhely, mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasaló, vízmelegítő, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapotszabályozó berendezés, porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztító-gép, padlósúroló- és fényesítőgép, varrógép, kötőgép, villanybojler, szivattyú; 2. villamos energiával működtetett konyhai kisgépek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen mikrohullámú sütő, kenyérsütő, kenyérpirító, kávéfőző, kávéfőzőgép, vízforraló, konyhai robotgép, grillsütő, olajsütő, ostyasütő, fánksütő, gofrisütő, szendvicssütő, elektromos palacsintasütő, elektromos pizzasütő, elektromos rotyogtatófazék, elektromos serpenyő, elektromos popcorn készítő, elektromos kontaktgrill, forgónyárs, mini tűzhely, rizsfőző készülék, tésztafőző, tojásfőző, ételpároló, légkeveréses főzőedény, gyümölcsaszaló; 3. gázkészülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen tűzhely, konvektor, gázkazán, gázbojler, gázgrill, gázzsámoly, gázsütő, gázperzselő, gázlámpa; 4. motoros kerti gépek és nem motoros kertészeti eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kapálógép, fűnyíró, fűkasza, tologatós fűnyíró; 5. motoros kézi szerszámok 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen láncfűrész, fúrógép, ütvefúrógép, sarokköszörű, körfűrész, gyalu; 6. legalább egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek, valamint napszemüvegek 10 000 Ft eladási ár felett; 7. egészségmegőrző termékek és eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen elektromos masszírozó, mágneses termék, fényterápiás eszköz; 8. közlekedési eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó; 9. motoros vízi járművek 10 000 Ft eladási ár felett; 10. gyermekgondozási cikkek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen pelenkázó-, illetve mosdató-állvány, babakocsi, magas- és asztalra szerelhető etetőszék, biztonsági gyermekülés; 11. gyermekmegfigyelő berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen légzésfigyelő, szívhangfigyelő, bébiőrző; 12. gyermekhinták, csúszdák és hasonló tevékenységet igénylő gyermekjátékok bel- és kültéri, otthoni használatra 10 000 Ft eladási ár felett; 13. világítástechnikai termékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen lámpatest, fényforrás; 14. biztonsági riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft eladási ár felett; 15. elektronikus hírközlő végberendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen telefon, mobiltelefon, telefaxkészülék, több funkciós készülék; 16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set; 17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép,

laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép; 18. irodatechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen iratmegsemmisítő, fénymásoló, laminálógép; 19. írásvetítők és filmtechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen film- és írásvetítő, filmnagyító, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülék; 20. optikai eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen távcső, látcső, mikroszkóp, teleszkóp; 21. hangszerek 10 000 Ft eladási ár felett; 22. órák és ékszerek 10 000 Ft eladási ár felett; 23. bel- és kültéri bútorok, fekvőmatracok 10 000 Ft eladási ár felett; 24. mérőműszerek, generátorok, tápegységek 10 000 Ft eladási ár felett; 25. lőfegyverek 10 000 Ft eladási ár felett; 26. sporteszközök, vadászathoz és horgászathoz kapcsolódó eszközök 10 000 Ft eladási ár felett; 27. villamos energiával működtetett szépségápolási eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hajszárító, hajformázó, testszőrnyíró gép, epillátor, villanyborotva; 28. nemes és félnemes szőrmésbőrből készült szőrmeruházati termékek 50 000 Ft eladási ár felett; 29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.” A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti emailben: info@emadura.hu , rendelesek.emadura@gmail.com

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

 

 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

-  elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,  e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

Leölthető Jegyzőkönyv fogyasztói kifogásról

 

Jótállás

Webáruházunk a jelenleg érvényben lévő jogszabályokban előírtak szerint (2021.01.01-től) a tartós fogyasztási cikkekhez elektronikus e-jótállási jegyet készít, vagy papír alapon tölti ki.
Az e-jótállási jegyet a termék szállításra történő feladását követően 5 munkanapon belül a vásárló rendeléskor megadott email címére PDF formátumban megküldünk.

A papír alapú jótállási jegyet pedig a termékhez csomagolva adjuk át.
Amennyiben nem kapná meg az e-jótállási jegyet, kérjük ellenőrizze a SPAM / KÉRETLEN levelek mappát vagy keressen minket a megadott elérhetőségeinken és haladéktalanul újraküldjük önnek!

Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával? Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet; alapján jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot számlát vagy nyugtát a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A kötelező jótállás alá eső termékcsoportok (általános tájékozató)

-

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

A megrendelés feldolgozása: A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

A szolgáltató webáruház köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését a Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni, azaz erről a Felhasználó egy visszaigazoló e-mail formájában értesül. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

 

A Szolgáltató várhatóan a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül szállíttatja ki a megrendelt terméke(ke)t, illetve biztosítja azok személyes átvételét. A visszaigazolásban megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, a Szolgáltatónak a szerződés teljesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:220.§ (1) bekezdése értelmében 30 nap áll rendelkezésére.

Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában külön nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is – részben vagy egészben - elálljon a szerződéstől, és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

 

FIZETÉSI MÓDOK

Szolgáltató a következő fizetési opciókat kínálja:

Utánvétel - utánvét felár költsége a "Fizetés és szállítás" menüpont alatt is ismertetve, de megrendelés leadásakor a rendszer automatikusan kalkulálja és külön tételként feltünteti.

A megrendelt termékek teljes értékét készpénzben kell kifizetni azok átvételét követően. Ez a fizetési mód csak magyarországi megrendelések esetén elérhető.

Online fizetés - Simplepay

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Előre utalás
Előreutalásos megrendelés leadását követően kollégánk ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét.
Amennyiben minden van raktáron, a megrendelés során megadott emailcímre Díjbekérő dokumentumot küldünk ki.
A díjbekérő tartalmazza a bankszámlaszámunkat és az utalandó összeget.
Utalás beérkezét követően kiállítjuk a számlát és a terméke(ke)t átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra.
A számla elektronikus formában (.pdf) kerül továbbításra e-mailben!
Amennyiben igényt tart a papíralapú számlára, kérjük a megrendelés automatikus visszaigazolása után, legfeljebb 24 órán belül, írásban jelezze ügyfélszolgálatunknak!

 

Számlázással kapcsolatos adatfeldolgozás

Az adatfeldolgozó megnevezése: Madura és Madura kft.

Az adatfeldolgozó székhelye: 4400 Nyíregyháza, Dózsa György út 46.

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36703610258

Az adatfeldolgozó e-mail címe: info@emadura.hu

Az adatfeldolgozó weboldala: www.emadura.hu

Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján közreműködik a számviteli bizonylatok nyilvántartásában.

Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő időtartamban kezeli, ezt követően törli.

 

Szállítás módja és díjai:

Futárszolgálattal az alábbi, tájékoztató jellegű kiszállítási feltételek szerint:

 

Házhozszállítás:
Szolgáltató személyes megerősítését/visszajelzését és raktárkészlet ellenőrzést követően a kiszállitás 1-3 napon belül megtörténik GLS  vagy MPL futárszolgálat által.
A futárszolgálatot a Szolgáltatjó választja, a küldemény méretétől, típusától, törékenységétől függően.

Személyes átvétel:
Személyes átvétel esetén bruttó 300 forintot számolunk fel.

Kényelmi díj meghatározása:
Rendszerünk „személyes ávétel” módú rendelés esetén 300Ft kényelmi díjat számol föl a rendelés végösszege kalkulálásakor.

Biztosítjuk, hogy webáruházas rendelés esetén a személyes átvételkor nem kell vásárlói sorban várakoznia, kiemelt web-vásárlói figyelmet biztosítunk.

Fontos, hogy a termék átvehetőségéről kollégánk értesíteni fogja, ezt mindenképp várja meg mielőtt üzletünkbe fárad.

 

FIGYELEM!

Bizonyos termékeink sérülékenységük miatt (pl. porcelán szaniter termékek, bojlerek) kiemelt szállítási kategóriába tartoznak. Az általunk megbízott futárcég szállítás során kiemelt figyelmet fordít a termék csomagolására, a kézi mozgatással történő logisztikára, rögzítésre és a szállításra. Ezzel biztosítva, hogy termékeink kifogástalan állapotban érkezzenek meg vásárlóinkhoz.

Eljárás hibás szállítási költség esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett szállítási költségnek minősül:

  • Törékeny / méretes termék 1090 Ft-os szállítási költsége.
  • Törékeny / méretes termék ingyenes szállítási számítása.
  • Nyilvánvalóan törékeny termék esetén fel nem tüntetett törékeny felár.
  • Különleges szállítási módot  igénylő termék (pl.: Tükör, fürdőszoba bútorok, stb...)

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

Emelt díjas szolgáltatásunk során  20 000 forintos termék ár határig 7 620 Ft.
20 000 forintos termék ár felett pedig 8 890 Ft a plusz szállítási költség
 melyet minden esetben feltüntetünk a törékeny termék adatlapján.

 

Csomagsúly                              Fuvardíj / csomag ( Ft) 
0,1 - 5 kg                                           2 390 Ft
5,1 - 10 kg                                         2 990 Ft
10,1 - 15kg                                        3 590 Ft
15,1 - 20 kg                                       3 790 Ft
20,1 - 25 kg                                       4 490 Ft
25,1 - 30 kg                                       7 490 Ft
30,1 - 40 kg                                       9 990 Ft
40,1 - 60 kg                                       14 990 Ft
60,1 - 90 kg                                       17 990 Ft
90,1 - 120 kg                                       22 990 Ft
120,1 - 180 kg                                       26 770 Ft
180,1 - 200 kg                                       29 990 Ft

200,1 - 500 kg                                       32 490 Ft

 

Figyelem! Bizonyos termékek súlyadatai nem szerepelnek a rendszerben, ezért előfordulhat, hogy a szállítási díj eltér az itt felajánlottól. Az eltérés a személyes visszaigazolásban kerül tisztázásra!

 

Értéknövelő szolgáltatások:

Utánvét összege                             Díja
20 000 Ft-ig                                 +300 Ft
50 000 Ft-ig                                 +400 Ft
100 000 Ft-ig                               +500 Ft
150 000 Ft-ig                               +600 Ft
499 999 Ft-ig                 A megrendelés értékének 1%-a

Törékeny felár vagy extra csomagolást igénylő küldemény felára:
Vételár 20.000 Ft alatt:                 +590 Ft
Vételár 20.000 Ft fölött                 +990 Ft

 

Biztosított termékek                                 Díja
50.000  – 100.000 Ft (értékű árura)  = 2.794 Ft
100.001 – 200.000 Ft (értékű árura) = 4.191 Ft 
200.001 – 350.000 Ft (értékű árura) = 5.588 Ft
350.001 – 500.000 Ft (értékű árura) = 6.985 Ft

 

Eljárás a csomag futártól való átvételekor:

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét.
Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő a futárszolgálathoz írásban bejelenteni.
Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e,
mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a futárszolgálat rendelkezésére bocsátani,
így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a futárszolgálathoz.

 

Fogalmak ismertetése:

Biztosított termékek:
Nagy értékű termékek biztosítására szükséges.

Extra csomagolás, törékeny felár:
Ezt az összeget akkor kalkulálja a webáruházunk amikor a kosárban levő tétel(ek) különös gondosságú csomagolást igényelnek.
Továbbá, amennyiben a futárszolgálattól a vevő átvette a küldeményt és nem élt semmilyen kifogással, de a csomag kibontását követően rögtön sérülést tapasztalt a terméken,
szolgáltató a csere folyamatot soron kívül megkezdi (max 48 órán belül), és ennek költségei a vevőt nem terhelik. Kivéve ha az átvett küldemény csomagolásának külsején még a futár jelenlétekor rögtön hibát tapasztalt.

Felhasználó (vevő) köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Egyéb esetben utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

 

 

1. Háztartási készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény, villanytűzhely, mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasaló, vízmelegítő, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapotszabályozó berendezés, porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztító-gép, padlósúroló- és fényesítőgép, varrógép, kötőgép, villanybojler, szivattyú; 2. villamos energiával működtetett konyhai kisgépek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen mikrohullámú sütő, kenyérsütő, kenyérpirító, kávéfőző, kávéfőzőgép, vízforraló, konyhai robotgép, grillsütő, olajsütő, ostyasütő, fánksütő, gofrisütő, szendvicssütő, elektromos palacsintasütő, elektromos pizzasütő, elektromos rotyogtatófazék, elektromos serpenyő, elektromos popcorn készítő, elektromos kontaktgrill, forgónyárs, mini tűzhely, rizsfőző készülék, tésztafőző, tojásfőző, ételpároló, légkeveréses főzőedény, gyümölcsaszaló; 3. gázkészülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen tűzhely, konvektor, gázkazán, gázbojler, gázgrill, gázzsámoly, gázsütő, gázperzselő, gázlámpa; 4. motoros kerti gépek és nem motoros kertészeti eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kapálógép, fűnyíró, fűkasza, tologatós fűnyíró; 5. motoros kézi szerszámok 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen láncfűrész, fúrógép, ütvefúrógép, sarokköszörű, körfűrész, gyalu; 6. legalább egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek, valamint napszemüvegek 10 000 Ft eladási ár felett; 7. egészségmegőrző termékek és eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen elektromos masszírozó, mágneses termék, fényterápiás eszköz; 8. közlekedési eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó; 9. motoros vízi járművek 10 000 Ft eladási ár felett; 10. gyermekgondozási cikkek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen pelenkázó-, illetve mosdató-állvány, babakocsi, magas- és asztalra szerelhető etetőszék, biztonsági gyermekülés; 11. gyermekmegfigyelő berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen légzésfigyelő, szívhangfigyelő, bébiőrző; 12. gyermekhinták, csúszdák és hasonló tevékenységet igénylő gyermekjátékok bel- és kültéri, otthoni használatra 10 000 Ft eladási ár felett; 13. világítástechnikai termékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen lámpatest, fényforrás; 14. biztonsági riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft eladási ár felett; 15. elektronikus hírközlő végberendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen telefon, mobiltelefon, telefaxkészülék, több funkciós készülék; 16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set; 17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép,

laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép; 18. irodatechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen iratmegsemmisítő, fénymásoló, laminálógép; 19. írásvetítők és filmtechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen film- és írásvetítő, filmnagyító, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülék; 20. optikai eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen távcső, látcső, mikroszkóp, teleszkóp; 21. hangszerek 10 000 Ft eladási ár felett; 22. órák és ékszerek 10 000 Ft eladási ár felett; 23. bel- és kültéri bútorok, fekvőmatracok 10 000 Ft eladási ár felett; 24. mérőműszerek, generátorok, tápegységek 10 000 Ft eladási ár felett; 25. lőfegyverek 10 000 Ft eladási ár felett; 26. sporteszközök, vadászathoz és horgászathoz kapcsolódó eszközök 10 000 Ft eladási ár felett; 27. villamos energiával működtetett szépségápolási eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hajszárító, hajformázó, testszőrnyíró gép, epillátor, villanyborotva; 28. nemes és félnemes szőrmésbőrből készült szőrmeruházati termékek 50 000 Ft eladási ár felett; 29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.” A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti emailben: info@emadura.hu , rendelesek.emadura@gmail.com

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

Fizetési feltételek

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Készpénz: Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni. Ebben az esetben természetesen szállítási díjat nem szállítunk fel, a csomag ellenértékét készpénzben kell kifizetni.

Átutalás előre: A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően átutalásos számlát állít ki és ezt e-számla formájában megküldi a Vevőnek e-mailben , amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. A számlában meghatározott ellenérték a számlában meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltat köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van.

Árutájékoztató

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékhez - ahol ezt a jogszabályok előírják - magyar nyelvű árutájékoztatót vagy használati utasítását biztosít. Amennyiben a Vásárló esetlegesen az áruval együtt nem kapja kézhez a kötelezően biztosítandó használati utasítást vagy árutájékoztatót, akkor azt haladéktalanul és mielőtt az árut használatba venné köteles jelezni a Szolgáltató felé. Abban az esetben, ha a Vásárlónak a webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a webáruházban közölteknél több információra van szüksége, akkor jogosult a Szolgáltatóhoz fordulni az információ beszerzése végett, amelyet a Szolgáltató köteles öt (5) munkanapon részére elektronikus levél útján megadni.

Elállási jog

A 45/2014 törvénynek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, és egyben a megrendelt áruk külön indoklás nélküli visszavételét. A szerződéstől a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet elállni. A 14 napos elállási határidő betartásához elegendő, ha annak lejárata előtt benyújtja a lemondási nyilatkozatot a emadura.hu webáruház felé.

Kérjük, hogy a visszaküldés határidejét tartsa be. Az áru ellenértékét banki átutalással teljesítjük a megadott bankszámlaszámra. A visszaküldött áru cseréjére nincs lehetőség, helyette újbóli megrendelést javasolunk.

A fentiek értelmében a Vásárló a Szolgáltatóval kötött szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A Felek között a Szerződést akkor kell létrejöttnek tekinteni, ha a Vásárló a megrendelését a Szolgáltatónak elküldte és azt a Szolgáltató részére e-mail formájában visszaigazolta, vagy, ha a megrendelésének visszaigazolását a Vásárló nem kapta meg, de az árut átvette.

A Vásárló elállási jogát a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a megrendelés írásbeli megerősítését, ennek kézhezvételétől számított tizennégy nap elteltéig, de legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

Ha a megrendelés írásbeli megerősítésének kézhezvételére vagy az áru kézhezvételére a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, akkor a Vásárló ezen időpontoktól kezdődően számított tizennégy nap elteltéig akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Szolgáltatónak elküldi.

Elállás esetén a Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállás tudomására jutásától számított tizennégy napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén a Vásárló köteles viselni az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Szolgáltató utánvéttel vagy "portóval" feladott árut nem fogad be. Fontos tudni, hogy ha a termék nem csak kipróbálva lett, hanem ezen felül is használatban volt, akkor az ebből fakadó értékcsökkenésért a Vásárló felelősséggel tartozik, és a Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatból eredő kárának megtérítést.

A Vásárló nem gyakorolhatja az e pontban meghatározott elállási jogát 

- amennyiben vállalkozás kötött szerződést a webáruházzal termékértékesítésre vagy szolgáltatás nyújtására 

- olyan termék értékesítése, esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

- olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a Vásárló felbontotta;

- hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

- szerencsejáték-szerződés esetében.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a Vásárlót tájékoztatni.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli, kivéve ha a vállalkozás vállalta e költségek viselését.

A Vásárló az elállási jogát kizárólag rendeltetésszerűen és jóhiszeműen jogosult gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez.

- a fogyasztó elállási/felmondási jogát a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatban gyakorolhatja;

- a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja

- a fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket gyári dobozában, sértetlenül;

- a fogyasztó köteles a visszaküldött terméket gondosan becsomagolni gyári dobozába;

- a szolgáltó nem köteles a teljes vételárat visszafizetni abban az esetben, ha a termék sérülten / tovább nem értékesíthetően kerül vissza a szolgáltatóhoz;

- a szolgáltató a kármegállapítást követően fizeti meg a vételárat, arányosan a serülés súlyosságával;

- elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget,;

- ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni

Elállási, felmondási nyilatkozat minta (letöltéshez kattintson)

Szerzői jogok, adatvédelem

A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap külleme, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkori hatályos rendelkezései az irányadóak.

Reklamáció, panasz bejelentése

Vevő bármilyen jellegű reklamációját, panaszát a Szolgáltató részére az info@emadura.hu , rendelesek.emadura@gmail.com e-mail címen, vagy a +36 70 365 2637  telefonszámon tudja bejelenteni és érvényesíteni.

Fogyasztói panasz jegyzőkönyv minta (letöltéshez kattintson)

A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatásra nyújtásra irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A Vevő bírósági eljárást kezdeményezhet, amennyiben a közte és az Eladó között fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a Vevő számára fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

- 2017. január 1-től a fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/.

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazása tekintetében fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Madura és Madura Kft.-nek a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettsége van!

Az ÁSZF szerinti -vásárlástól történő elállás- esetén bizonyos termékekből (például: idomok, tömítések, csőbilincsek) az azonos méretű és típusú tételek mennyiségét egy egységcsomagnak tekintjük, így a termék visszaküldése esetén a teljes mennyiséget szükséges visszaküldeni! Ilyen esetben kérjük mindenképp egyeztessen kollégánkkal visszaküldést megelőzően!

 

Jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján a vállalkozásra nézve kötelező peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételének lehetőségéről, valamint az ehhez való hozzáférés módjáról 

A vállalkozás és a fogyasztó jogvitáikat elsődlegesen peren kívül, egyeztetés útján rendezik. A vállalkozás és a fogyasztó közötti jogvita esetén panasz a vállalkozás jelen tájékoztatóban megjelölt elektronikus levelezési címén vagy a postacímén tehető írásban, melyet a vállalkozás kivizsgál, és ennek eredményéről legkésőbb 14 napon belül elektronikus üzenetben vagy postai úton írásban tájékoztatja a fogyasztót. A fogyasztó a válasz kézhezvételétől számított 8 napon belül jogosult írásban egyeztetést kérni vállalkozótól, a jelen pontban fentebb írt elektronikus levelezési vagy postacímen, amennyiben a vállalkozás tájékoztatásában írtakat nem fogadja el. Ha az egyeztetés, a fogyasztó erre vonatkozó kérésének vállalkozó általi kézhezvételét követő 14 nap alatt nem vezet eredményre, úgy fogyasztó békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat.

A fogyasztónak minősülő vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait
az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Tel.:06 70 365 2637
e-mail: info@emadura.hu , rendelesek.emadura@gmail.com
Webcím: www.emadura.hu

A békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címe:

Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha
a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a
panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati
példányát a fogyasztónak átadja, vagy megküldi e-mail-ben. Az Eladó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó
bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.
Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem
rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli,
jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását
követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Bírósági eljárás:
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás
keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), valamint a polgári
perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
A fogyasztóvédelmi ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok
fogyasztóvédelmi felügyelőségei közigazgatási hatósági jogkörben járnak el, másodfokon országosan a Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság illetékes. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás
székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél
benyújtható.
Tájékoztatjuk, hogy a megrendelő velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a megrendelő
fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy a megrendelő jogosult a megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye
szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a
fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó
erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület
illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető
testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek
között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony
és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás
kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A
békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban
benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb
olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat
céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal
történő megjelenítését. A Madura és Madura Kft.-nek a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettsége van!

A kérelemnek tartalmaznia kell:
a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás
ügy rendezését
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte,
közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem
előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt

 

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Madura és Madura Kft. (4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 46.) adatkezelő által az emadura.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Megbízható bolt program

www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli. Az e körben továbbított adatok adatkezelőjének az Online Comparison Shopping KFT minősül.

Számlázással kapcsolatos adatfeldolgozás

Az adatfeldolgozó megnevezése: Madura és Madura kft.

Az adatfeldolgozó székhelye: 4400 Nyíregyháza, Dózsa György út 46.

Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36703610258

Az adatfeldolgozó e-mail címe: info@emadura.hu

Az adatfeldolgozó weboldala: www.emadura.hu

Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján közreműködik a számviteli bizonylatok nyilvántartásában.

Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő időtartamban kezeli, ezt követően törli.

 

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Panaszával fordulhat a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is az alábbi elérhetőségeken:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap

A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/